12 - 13 februarie 2014
Crowne Plaza Hotel, Bucuresti
Primul eveniment national
despre promovarea companiilor farmaceutice

Conferinta despre promovarea producatorilor de farmaceutice

Training avansat de marketing in domeniul farmaceutic

Conferinta 1
Marketing pentru
servicii medicale
Conferinta 2
workshop pentru
companii pharma
Prezentare

Pe 12-13 februarie 2014 a avut loc prima conferinta nationala din Romania, ce s-a adresat promovarii din industria pharma, dar si serviciilor medicale. La eveniment au participat specialisti din industrie, care au impartasit companiilor tactici, strategii, idei si solutii pentru a promova eficient produsele si serviciile lor. Participantii la eveniment au avut ocazia sa afle informatii esentiale si sa aiba o imagine clara asupra celor mai eficiente strategii utilizate in comunicarea companiilor pharma.

structura

In prima zi a evenimentului (12 februarie) s-a desfasurat o conferinta, iar in cea de-a doua zi (13 februarie) a avut loc un training avansat de marketing, sustinut de specialistul international Sven Awege (Franta).

CONFERINTA

Conferinta dedicata producatorilor de medicamente a abordat strategii de marketing multi-channel, aspecte legale privind publicitatea si tactici de comunicare eficienta.

Ce vei afla:

  • Ce isi doreste consumatorul si ce mesaje publicitare il influenteaza
  • Cum sa folosesti cu rezultate tacticile de multichannel-marketing
  • Cum sa fii pregatit pentru asteptarile "Noului Consumator" - omul informat, implicat si influent in online
  • Cele mai bune practici din industrie, idei noi si solutii actuale
TRAINING Avansat

Cursul avansat de marketing multichannel nu a oferit doar o explicatie despre concept si metode, ci a prezentat prin exemple practice, cum pot fi utilizate cu succes strategiile de marketing multi-channel.

Ce vei afla:

  • Cum sa creezi un plan de marketing digital care va da rezultate vizibile pe termen mediu.
  • Cum sa construiesti o strategie de brand corecta, care sa va pozitioneze distinct pe piata.
  • Cum sa implementezi cele mai noi tactici de marketing digital si solutii noi de segmentare a audientei dorite.
Cui se adreseaza
  • Producatori de medicamente
  • Producatori de suplimente
  • Distribuitori de medicamente
  • Manageri clinici private
  • Manageri cabinete stomatologice

 

 

de ce sa participi

Pharma Marketing Conference este primul eveniment din Romania adresat comunicarii si promovarii in industria farmaceutica. Evenimentul a adus in prim plan provocarile si strategiile eficiente de comunicare si marketing, tactici de fidelizare a consumatorilor, dezvoltarea brandului si cresterea profitului prin intermediul marketingului. Evenimentul a cuprins in decursul a doua zile o conferinta si un training.

Evenimentul a inclus o conferinta care s-a adresat producatorilor de farmaceutice, unde au fost analizate noile tendinte si oportunitati din industrie, tactici eficiente de marketing, aspecte legale, metode pentru interactiunea cu pacientii, etc. In cea de-a doua zi a avut loc un training avansat de marketing multi-channel, care a adus in prim plan cele mai bune strategii de promovare, targetare si atingere a audientei dorite.